Syntetyczny olej przekładniowy, specjalnie opracowany do współczesnych skrzyń biegów (tryb manualny, sekwencyjny, elektroniczna kontrola) z lub bez blokady sprzęgła.
Szczególnie zalecany do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów amerykańskich: GM, FORD, CHRYSLER
oraz azjatyckich: HYUNDAI/KIA, MITSUBISHI, SUBARU.
Zalecany do stosowania także w starszych typach skrzyń automatycznych, przemiennikach momentu obrotowego, układach wspomagania, biegach wstecznych w łodziach motorowych, przekładniach hydrostatycznych, mechanicznych i hydraulicznych systemach, gdzie zalecany jest standard DEXRON (z wyjątkiem DEXRON IV) lub MERCON..
Specyfikacje:
GM Dexron IIIG / IIIH / IID / IIE, Allison C4, Ford Mercon & Mercon V, Chrysler ATF+3 & ATF+4, MB 236.9, 236.10, MB 236.11, MB 236.12, Hyundai / Kia ATF SPIII & PSF 3, Voith G 607, ZF TE ML 03D/04D/14A, JASO 1A.
LT 71141, LA2634, ETL7045E, ETL8072B;G 052 025-A2, G 052 162 A1 / A2 / A6, G 052 990 A2, G 055 025 A2, G 055 005 A1 / A2 / A6;ATF+, ATF+2, ATF +3, ATF +4;9.55550-AV1, 9.55550-AV2, 9.55550-AV4;MERCON, MERCON V, MERCON SP;WSA-M2C-195-A, WSS-M2C-924-A;GM DEXRON III G, III H, II D, II E;M1375.4, JLM 20238, Jaguar Fluid 8432;M1375.4, # TYK500050;MB 236.3, MB 236.5, MB 236.7, MB 236.9, MB 236.10, MB 236.11, MB 236.12;G 052 025-A2, G 052 162 A1 / A2 / A6, TL 52 162, G 052 990 A2, G 055 025 A2, G 05;