Kategorie

Producenci

ATE Bremszylinder paste Pasta Smar do Hamulców 180g Powiększ do pełnego rozmiaru

ATE Bremszylinder paste Pasta Smar do Hamulców 180g

Pasta montażowa ATE stosowana przy naprawach, montażu konserwacji hydraulicznych układów hamulcowych. Produkt najwyższej jakości, zapewniający kompleksową ochronę i maksymalną efektywność pracy podzespołów układu hamulcowego. Bezpieczne zastosowanie przy układach pracujących z płynami hamulcowymi DOT 3, DOT 4 oraz DOT 5.1.

Więcej szczegółów

03.9902-0501.2

Stan: Ten produkt nie występuje już w magazynie


Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

31,60 zł

Dodaj do koszyka

1 Inne produkty w tej samej kategorii:

Pasta do cylinderków i tłoczków hamulcowych (ATE nr 03.9902-0501.2). ATE Bremszylinder - Paste - smar do napraw, montażu i konserwacji części układów hydraulicznych, które mają kontakt z płynami hamulcowymi klas DOT 3, DOT 4 i DOT 5.1 (tubka - pojemność/waga 180g). Specjalny smar, który nie wchodzi w niepożądane reakcje z płynami hamulcowymi, zaś nadmiar jeśli dostanie się do układu hamulcowego rozpuszcza się. Cel stosowania:

  • ułatwienie montażu elementów i obniżenie tarcia pomiędzy nimi podczas pracy;
  • ochrona powierzchni współpracujących elementów przed korozyjnym oddziaływaniem wody zawartej w płynie hamulcowym;
  • zmniejszenie ryzyka zablokowania współpracujących elementów układu hydraulicznego.

Szczególnie dwa ostatnie punkty są istotne. Woda zawarta w płynie hamulcowym, powoduje korozję powierzchni współpracujących elementów, a warstwa korozji zmniejsza luz pomiędzy nimi. Tłoczek w cylinderku hamulca bębnowego lub zacisku hamulca tarczowego, w następstwie korozji, porusza się coraz ciężej. Ponadto, jeśli rośnie temperatura tłoka i zacisku hamulca tarczowego lub tłoczków i cylinderka hamulca bębnowego, to zmieniają się wymiary tych części. Gdy luz pomiędzy nimi zmniejsza się, to rośnie ryzyko zablokowania się tłoka zacisku hamulcowego lub tłoczka cylinderka hamulcowego. Ponieważ warstwa rdzy zmniejsza luz pomiędzy współpracującymi, wymienionymi elementami, więc ryzyko zablokowania rośnie. Z wymienionych przyczyn wynika konieczność stosowania takiego smaru. Smary do elementów hydraulicznych układów hamulcowych i sterowania sprzęgłem, służą do pokrywania wszystkich współpracujących części w czasie montażu, które mają kontakt z płynem hamulcowym (Źródło: Continental Teves).

Stosowany w zacisku hamulca tarczowego, w cylinderku hamulca bębnowego, w pompie hamulcowej. Podczas montażu (zacisk) należy pokryć smarem: wewnętrzną powierzchnię osłony tłoka; pierścień uszczelniający; powierzchnie wewnętrzną cylindra i zewnętrzną tłoka zacisku.

Brak komentarzy od klienta w tym momencie.

Napisz swoją recenzję

Napisz swoją recenzję